čtvrtek 9. července 2015

Prázdninové zastavení na blogu

Moc a moc vás všechny po hrozně dlouhé době zdravím.
A co jsem celou tu dlouhou dobu dělala,krom těch všedních věcí, které každá důvěrně znáte.

Naučila jsem se péct semifreda ...
Vyzkoušela slaný dort ... až zas tak se mi nepovedl.
Oslavili jsme narozeniny mladšího syna ... dort pekla opět má sestra. A vůbec, ale vůbec se mi do něho nechtělo zakrojit. Byl úžasný.
Navštívili jsme Adršpašské skály ... již po několikáté.
Na začátku prázdnin, které u nás letos začaly již 27. července, jsme opět uspořádali párty pro spolužáky. Tentokrát ve stylu ARMY.
A o prodlouženém víkendu sušili seno ... už je uskladněno v našem seníku.
Zpracovala jsem několik kiligramů třešní. Takže máme doma velkou zásobu kompotů, marmelády a něco málo třešní v rumu, šťávy a ve sklepě se louhuje domácí griotka. Na zahrádce dozrál rybíz, který musím také zpracovat. Stále je co dělat.
Zítra mě čeká poslední pracovní den a pak krásné dva týdny dovolené.
A vám přeji nádherné léto se spoustou krásných zážitků.
 
Věra






9 komentářů:

  1. Věru, dortíky vypadají skvěle.
    Dort tvojí sestry taky... Vojtovi dodatečně vše nej.
    Ale ta oslava v army stylu to je pecka.
    měj se krásně a užij si dovolenou
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, moc tě zdravím a přeji krásné letní dny.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :). A ta semifreda jsou parádní, třeba se je také někdy naučím. Přeju pohodovou dovolenou.

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško stále je co dělat viď? Ale myslím, že s naší povahou je lepší,když je hodně práce, než kdybychom se kousaly nudou. :-D Užij si dovolenou a relaxuj. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, ty jsi taková pilná včelka, pořád se u Vás něco děje a máš krásně napečeno ... a ještě stíháš různé akce! mějte krásné léto a prima dovolenou! Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,taky toho zvládáš tolik...oslava v army stylu se mi líbí...to je fakt super nápad :))) ...ráda tě uvidím na mém přejmenovaném blogu :) ...Opatruj se a užij si právem zaslouženou dovolenou ...pááá K.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, to byla ale pauzička :-) Díky za malou retrospektivu i náměty a inspirace, v čem je třeba se ještě zdokonalit hlavně, pokud jde o mé pekařské umění (i když je to těžké, když máme tak schopné ségry, co už to "mají" v ruce, viď?) :-) Krásné prázdniny A.

    OdpovědětVymazat
  8. Veru, ten dortík je fakt úžasný. Taky by se mi nechtělo do něj zakrojit nůž. Margo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.